MKC

 
 
Atsauksmes
   
 


 

Nīderlandes Karalistes vēstniecība Latvijā,
Juris Dreimanis, :

„Gatavojot Nīderlandes pārtikas tidzniecības misijas vizīti Latvijā, bija nepieciešamas nopietns pētījums par Latvijas pārtikas tirgu un potenciālajiem sadarbības partneriem. Izpildītāju konkursā uzvarēja Mārketinga Konsultāciju centrs, un gala rezultats bija veiksmīgs. Pētījums vairāk kā gadu kalpoja kā labs avots Nīderlandes tirgotājiem. Noteikti arī vairāki vietējie pārtikas ražošanas un tirdzniecības uzņēmumi ir guvuši vērtīgus biznesa kontaktus tieši pateicoties šim petījumam."

Lielākais medus ražotājs Baltijā – SIA „Vinnis”
SIA „Vinnis” valdes loceklis Uldis Rudmiezis:

„Pateicoties Mārketinga Konsultāciju centra veiktajiem medus tirgus un mākslīgo bišu šūnu tirgus pētījumiem, mēs varējām optimāli organizēt ražošanu un tirdzniecību. Tieši uz šiem pētījumiem balstās mūsu mārketinga aktivitātes gan Latvijā, gan ārvalstīs, kuras arī uzticējām veikt Mārketinga Konsultāciju centram.”

Latvijas Profesionālo apdrošināšanas brokeru asociācija,
Latvijas profesionālo apdrošināšanas brokeru asociācijas valdes priekšsēdētājs Agris Auce:

„Sadarbībā ar Mārketinga konsultāciju centru ir tapusi mūsu asociācijas mājas lapa www.paba.biz. Mēs to vēlējāmies vienkāršu un mūsu vajadzībām atbilstošu. Tieši tāda arī tika radīta, bez liekiem izdevumiem, uzpūstām tāmēm. Manuprāt, Mārketinga Konsultāciju centru var raksturot ar vārdiem – nekā lieka, tieši tas, ko klients vēlas.

Nodokļu un finansu konsultāciju birojs,
Komercdirektors Uldis Bērziņš:

“Vēlējāmies paplašināt savu darbību, taču sapratām, ka bez tirgus pētījumiem to neizdarīsim. Mārketinga konsultāciju centrs sagatavoja ļoti noderīgu pētījumu, palīdzēja mums izanalizēt perspektīvākos segmentus un fokusēt savus pakalpojumus šajā virzienā”

SIA „Senson Auto” valdes priekšsēdētājs
Dmitrijs Murašovs:
Darbinieku apmācības ir svarīgs faktors uzņēmuma izaugsmē. Mārketinga Konsultāciju Centra organizētās lekcijas cēla mūsu kompānijas darbinieku kvalifikāciju. Tai pat laikā lekciju grafiks bija elastīgs un ļāva katram sastādīt individuālo programmu, pārāk neatraujot no tiešo darba pienākumu pildīšanas. Būtiski, ka 80% no apmācību izmaksām tika segtas no ES struktūrfondu līdzekļiem.

Projekta Televīzijas darbinieku kvalifikācijas celšana un jaunu zināšanu apguve vadītājs Vilens Kancerovs:
Šis bija Latvijas mērogiem liels projekts, ar mērķi paaugstināt TV darbinieku kvalifikāciju, apgūt jaunākās TV tehnoloģijas. Kopumā 54 darbinieku apmācībās tika iesaistīti pasniedzēji ar starptautisku pieredzi. Mārketinga Konsultāciju Centra speciālisti izdarīja perfektu darbu, lai piesaistītu šim pusmiljonu vērtajam projektam ES struktūrfondu finansējumu.

ERGO dzīvības apdrošināšanas vadītāja Sandra Zusina:
Pusgada garumā Mārketinga Konsultāciju Centra pārdošanas pasniedzēji apmācīja ERGO dzīvības apdrošināšanas darbiniekus. Varu apgalvot, ka šie pārdošanas un klientu apkalpošanas kursi ir vieni no labākajiem Latvijā. To pierādīja sekojošie ERGO dzīvības apdrošināšanas pārdošanas rezultāti, kā arī darbinieku iegūtās zināšanas un prasmes tiešajā pārdošanā.