MKC

 
 
Pētījumi
   
 


 

Pētījumi - biznesa ikdiena!
Bizness Latvijā ir sasniedzis tādu pakāpi, kad tālāka eksistēšana, nemaz nerunājot par attīstību, bez kvalificētiem pētījumiem nav pat iedomājama. Veiciet tos jau tagad, lai būtu pārliecināti par savu nākotni!

Pēc statistikas visbiežāk tiek veikti tirgus pētījumi, lai noskaidrotu:

  • cik liels ir tirgus, kurā es darbojos vai vēlos startēt?
  • kādas ir šī tirgus raksturīgākās tendences (pieaug, samazinās)?
  • kas ir patērētājs?
  • kā var segmentēt šo tirgu?
  • cik lieli ir tirgus segmenti, to tendences, perspektīvākie segmenti?
  • cik un kādi ir šī tirgus dalībnieki?
  • kāds ir šo dalībnieku īpatsvars tirgū?
  • kādas preces, pakalpojumus šie dalībnieki piedāvā, par kādām cenām?

Ne visiem ir iespējams uzturēt veselu darbinieku nodaļu pētījumiem, tāpēc labāk uzticēt to profesionāļiem. Mārketinga Konsultāciju Centrs veic:

  • tirgus pētījumus,
  • uzņēmējdarbības vides pētījumus
  • mārketinga pētījumus,
  • aptaujas,
  • cenu un tirgus monitoringu,
  • tirdzniecības vietu, konkurentu un sadarbības partneru apsekojumu,
  • „slepenā pircēja” pakalpojumus,
  • citas ar pētījumiem saistītas aktivitātes.